du.sePublikasjoner
Endre søk
RefereraExporteraLink to record
Permanent link

Direct link
Referera
Referensformat
  • apa
  • ieee
  • modern-language-association-8th-edition
  • vancouver
  • chicago-author-date
  • chicago-note-bibliography
  • Annet format
Fler format
Språk
  • de-DE
  • en-GB
  • en-US
  • fi-FI
  • nn-NO
  • nn-NB
  • sv-SE
  • Annet språk
Fler språk
Utmatningsformat
  • html
  • text
  • asciidoc
  • rtf
Förväxlingsrisker vid namn- och förpackningslika parenterala läkemedel. [Parenteral drugs with similar names and packaging a great risk of confusion.]
Capio S:t Görans sjukhus.
Capio S:t Görans sjukhus.ORCID-id: 0000-0002-7737-169X
2008 (svensk)Inngår i: Läkartidningen, ISSN 0023-7205, E-ISSN 1652-7518, Vol. 105, nr 28-29, s. 2012-2017Artikkel i tidsskrift (Fagfellevurdert) Published
sted, utgiver, år, opplag, sider
2008. Vol. 105, nr 28-29, s. 2012-2017
HSV kategori
Identifikatorer
URN: urn:nbn:se:du-16402OAI: oai:DiVA.org:du-16402DiVA, id: diva2:764263
Tilgjengelig fra: 2014-11-18 Laget: 2014-11-17 Sist oppdatert: 2017-12-05bibliografisk kontrollert

Open Access i DiVA

Fulltekst mangler i DiVA

Personposter BETA

Eldh, Ann Catrine

Søk i DiVA

Av forfatter/redaktør
Eldh, Ann Catrine
I samme tidsskrift
Läkartidningen

Søk utenfor DiVA

GoogleGoogle Scholar

urn-nbn

Altmetric

urn-nbn
Totalt: 53 treff
RefereraExporteraLink to record
Permanent link

Direct link
Referera
Referensformat
  • apa
  • ieee
  • modern-language-association-8th-edition
  • vancouver
  • chicago-author-date
  • chicago-note-bibliography
  • Annet format
Fler format
Språk
  • de-DE
  • en-GB
  • en-US
  • fi-FI
  • nn-NO
  • nn-NB
  • sv-SE
  • Annet språk
Fler språk
Utmatningsformat
  • html
  • text
  • asciidoc
  • rtf